Obsah

Dějepis

Typ: ostatní
20.5.

Dějepis (18. 5. – 31. 5.)

Starověký Řím

časová osa: UČ str. 110

mapa: UČ str. 111

 

Opakování

dobrovolné:

Kahoot! Starověké Řecko

přezdívka: Jméno+číslo pokusu, např. Tereza1, Tereza2 atd.

max. počet pokusů: 4

Pokud dodržíte kritéria pro přezdívku, počet pokusů a budete mít 90% a vyšší úspěšnost, napíši vám 1 do eŽk!

 

1. Přírodní podmínky

a) výklad: UČ str. 112-113 (přečíst)

b) zápis do sešitu: prezentace Starověký Řím 1 (viz stránky školy Učební materiály pro žáky po dobu uzavření školy) – snímek č. 1-3 (snímek č. 3 – podle obrázků poznej, co pěstovali)

c) práce s mapou: Osídlení Itálie (viz příloha 1) – nalep mapku do sešitu a vybarvi území, na kterém se usídlili jednotlivé kmeny (pomůže ti mapa v UČ na str. 113)

d) dobrovolné úkoly:

https://www.skolasnadhledem.cz/game/4148

 

2. Období královské (+Etruskové)

a) výklad: UČ str. 114-117 (přečíst)

b) zápis do sešitu: prezentace Starověký Řím 1 (viz stránky školy Učební materiály pro žáky po dobu uzavření školy) – snímek č. 4-11

c) dobrovolné úkoly:

https://www.skolasnadhledem.cz/game/4481

https://www.skolasnadhledem.cz/game/4149

 

3. Období republiky (rané)

a) výklad: UČ str. 118-121 (přečíst)

b) zápis do sešitu: prezentace Starověký Řím 2 (viz stránky školy Učební materiály pro žáky po dobu uzavření školy) – snímek č. 1-4 (snímek č.2 – Politický systém (viz příloha 2) – možno nalepit a doplnit  

c) dobrovolné úkoly:

https://www.skolasnadhledem.cz/game/4151

 

Videa

dobrovolné:

https://www.youtube.com/watch?v=45dvlDA_Kyc

https://www.youtube.com/watch?v=ccXiEkaMdKM (do 5:10)

https://www.youtube.com/watch?v=X6AAS4pOiYw

https://www.youtube.com/watch?v=FeHTUUVOUDM&list=PLZqf67veGdN_kNioTTpC30dgXWjcR0GXb&index=2

https://www.youtube.com/watch?v=rLnID3ZMhYU&list=PLZqf67veGdN_kNioTTpC30dgXWjcR0GXb&index=3

 

6.A - D - Starověký Řím 1.pdf 

Příloha 1 - Osídlení Itálie.pdf 

6.A - D - Starověký Řím 2.pdf 

Příloha 2 - Politický systém.pdf 

Příliha 2 - Politický systém.pdf 


Přílohy

Vytvořeno: 20. 5. 2020
Poslední aktualizace: 20. 5. 2020 11:58
Autor: Mgr. Miroslav Brabec