Návštěvnost
Návštěvnost:
ONLINE:2
DNES:521
TÝDEN:910
CELKEM:940178
Návštěvnost:
ONLINE:2
DNES:521
TÝDEN:910
CELKEM:940178
Organizační pokyny - rotační výuka žáků 1.stupně - od 12.4.2021 do odvolání
od 12.4.2021 je umožněna osobní přítomnost žáků 1. stupně v budově školy - rotační způsob = střídání prezenční a distanční výuky po týdnu
1.týden (12.4.-16.4.2021) - prezenční výuka - 1.ročník, 2.ročník a třída 4.C
V pondělí 12.4.2021- konec vyučování v 11:40
2.týden (19.4-23.4.2021) - prezenční výuka - 3.ročník, třídy 4.A, 4.B, 5.ročník
V následujícím období se skupiny budou pravidelně po týdnu střídat
Podmínkou účasti na prezenční výuce je pravidelné testování neinvazivními antigenními testy 2x týdně
V rámci distanční výuky zůstává v platnosti stávající rozvrh on-line hodin
Podrobné informace o organizaci školní docházky žáků od 19.4.2021 budou zveřejněny nejpozději ve čtvrtek15.4.2021 na nástěnce školy v elektronické žákovské knížce
Vstup do školní budovy:
žádáme zákonné zástupce a žáky, aby při vstupu a odchodu ze školní budovy dodržovali všechna hygienická opatření (rozestupy, roušky)
žáky u vchodu bude vyzvedávat pedagogický pracovní školy
1.ročník - v 7:40 - určeným vchodem (vchody označeny barvou)
1.A - vchod u tělocvičny - zelená
1.B - hlavní vchod - modrá
1.C - hlavní vchod - žlutá
1.D - vchod u školní jídelny - červená
2.ročník+4.C - v 7:50 - určeným vchodem (vchody označeny)
2.A - hlavní vchod - bílá
2.B - hlavní vchod - oranžová
2.C - vchod u školní jídelny - fialová
4.C - vchod u tělocvičny
určené vchody budou žáci používat i pro odchod ze školní budovy
Hygienická opatření:
výuka bude probíhat v homogenních skupinách (pouze žáci jedné třídy)
žáci mají povinnost nosit jednorázovou roušku nebo respirátor po celou dobu pobytu ve škole (odkládají pouze na jídlo)
žáci budou mít pro pobyt ve škole minimálně 2 kusy jednorázových roušek a igelitový sáček na jejich uložení
časté větrání, zařazení pobytu venku (žádáme o zajištění vhodného oděvu a obuvi žáků)
vymezené časy a prostory pro stravování žáků z jednotlivých tříd
Testování
bude probíhat vždy v pondělí a ve čtvrtek v určené učebně pod dohledem pedagogického pracovníka po příchodu do školy (žáci, kteří budou využívat ranní provoz školní družiny, budou testování již ve školní družině)
třída bude na testování rozdělena na dvě skupiny, aby byly zajištěny veškeré hygienické požadavky na provedení testu
škole byly dodány Lepu testy - instruktážní video viz odkaz: Lepu test - instruktážní video
přehled postup při testování viz přiložený leták - Přehled návazných postupů antigenního testování ve školách
v případě pozitivního testu bude žák umístěn do izolační místnosti, kde vyčká do doby, než si jej vyzvedne zákonný zástupce
škola vydá zákonnému zástupci potvrzení o tom, že byl žák pozitivně testován, zákonný zástupce je povinen telefonicky nebo jiným obvyklým dálkovým způsobem informovat o pozitivním testu ošetřujícího lékaře a ten je povinen rozhodnout o indikaci konfirmačního vyšetření metodou RT-PCR a vyplnit elektronickou žádanku k tomuto vyšetření
v případě, kdy test RT-PCR potvrdí infekci u pozitivně testovaného AG testem, zákonný zástupce žáka je povinen okamžitě informovat školu o tomto pozitivním výsledku konfirmačního RT-PC R testu.
Nesouhlas zákonného zástupce s testováním žáka
V případě, že zákonný zástupce nesouhlasí s testováním žáka, oznámí tuto skutečnost ředitelce školy prostřednictvím e-mailu nebo elektronické žákovské knížky (uvede jméno, příjmení žáka a třídu)
Žák nebude do školy docházet, absence bude omluvena, doplnění učiva musí zajistit zákonný zástupce
Po dobu, kdy je žákovi umožněna prezenční výuka není zajišťována distanční výuka
Organizace vzdělávání:
1.ročník - dočasně zrušeno dělené vyučování, konec výuky každý den v 11:40
2.ročník - vyučování dle rozvrhu
4.ročník - vyučování dle rozvrhu
zákaz zpěvu (hodina bude nahrazena hudební naukou, poslechem, případně využita pro upevnění a zopakování učiva probraného v rámci distanční výuky)
zákaz sportovní činnosti (nahrazeno pobytem venku)
žáci, kteří se nestravují ve školní jídelně budou odcházet po skončení výuky určeným vchodem
Stravování
školní jídelna v provozu za zachování veškerých hygienických opatření
obědy nutno přihlásit
objednávání a odhlašování obědů na www.strava.cz
po obědě budou žáci odcházet určeným vchodem v doprovodu pedagogického pracovníka
Provoz školní družiny
Školní družina bude v provozu pouze pro žáky 1.-3.ročníku v rámci prezenční výuky
vstup určeným vchodem
v jednom oddělení školní družiny pouze žáci jedné třídy
Přihlášení žáků 1. a 2. ročníku, kteří již využívali provozu ŠD zůstává v platnosti
zákonní zástupci žáků, kteří mají zájem přihlásit dítě do ŠD, kontaktují vedoucí školní družiny na e-mail: behenska@zsholysov.cz
z organizačních důvodu je provozní doba ŠD a vyzvedávání žáků upraveno následovně
ráno
7:00 – 7:50 - příchod do ŠD možný pouze v 7:00 - dojíždějící žáci po příjezdu autobusu, nejpozději do 7:30
odpoledne
1.ročník - 11:40 - 15:00 – odchod žáků možný pouze ve 13:30 nebo 15:00
2.ročník - 11:40 - 15:15 – odchod žáků možný pouze ve 14:00 nebo 15:15
3.ročník - 11:40 – 15:00 – odchod žáků možný pouze ve 14:00 nebo 15:00
dojíždějícím žákům bude umožněn odchod na autobus
Žáci přihlášení do ŠD, kteří budou odcházet domů bezprostředně po vyučování (obědě) donesou vyplněný formulář - Žádost o uvolnění ze ŠD - odkaz ZDE.
Další podrobnosti naleznete pod následujícím odkazem: Informace pro rodiče a v přiložených souborech.
V Holýšově 8.4.2021 Mgr. Monika Hynčíková, ředitelka školy
Kontrolní seznam příznaků COVID-19
Postup při vyhodnocování výsledků testování