Obnovení školní docházky pro žáky 2.stupně (6.-9.ročník)
Obsah:
- organizace vzdělávacích aktivit
- provozní doba
- stravování
- podmínky provozu a hygienická opatření
- příchod, odchod a omlouvání přihlášených žáků
- povinnost podepsat čestné prohlášení
Režim otevření školy pro žáky 2.stupně (6.-9.ročník) je podřízen přísným hygienickým opatřením a pravidlům, která vycházejí z dokumentu: Ochrana zdraví a provoz základní škol v období do konce školního roku 2019/2020 vydaným MŠMT ČR (aktualizace k 27.5.2020)
- veškerá opatření jsou v rámci pravidel neměnným rozhodnutím ředitelky školy
- porušení těchto zásad je důvodem k tomu, aby žák nebyl vpuštěn do školy, či zcela vyřazen ze školní skupiny
1. Organizace vzdělávacích aktivit
- od pondělí 8.6.2020 je umožněna osobní přítomnost žáků ve škole (skupina max. 15 žáků)
- složení skupin se může měnit vzhledem ke krátkodobému charakteru aktivit, o zařazení do skupiny rozhoduje ředitelka školy dle organizačních potřeb
- pro všechny třídy (pro všechny žáky i nepřihlášené) se uskuteční třídnická hodina (třída bude rozdělena na dvě skupiny)
- žáci si budou moci vyzvednout věci uložené v šatnách a osobních skříňkách (nezapomenout vzít s sebou klíček od skříňky a tašku na uložení věcí)
- o zařazení žáka do skupiny Vás bude informovat třídní učitel prostřednictvím elektronické žákovské knížky (Bakaláři) do pátku 5.6.2020
- vstup do budovy školy vchodem u tělocvičny
- rozpis termínů ke stažení ZDE
- vzhledem k počtu zájemců o konzultace (dle vyplněného on-line formuláře) se uskuteční konzultace z matematiky, českého jazyka, anglického jazyka a německého jazyka
- žáci budou mít připraven konkrétní úkol nebo cvičení, s nímž potřebují pomoci
- informaci o termínu konání konzultací obdrží zákonný zástupce žáka, který zájem uvedl v on-line formuláři, prostřednictvím e-mailu
- vstup do budovy školy vchodem u školní jídelny
- časový rozvrh konzultací ke stažení ZDE
2. Provozní doba
- aktivity budou uskutečňovány v pracovní dny od 14.00 dle rozpisu
- aktivity nebudou probíhat každý den
- v případě dotazů, kontaktujte vedení školy (e-mail: hyncikova@zsholysov.cz tel.:379 410 710)
3. Stravování
- stravování nebude zajišťováno
4. Podmínky provozu a hygienická opatření
- nikdo s příznaky infekce dýchacích cest, které by mohly odpovídat známým příznakům COVID-19 (zvýšená tělesná teplota, kašel, náhlá ztráta chuti a čichu, jiný příznak akutní infekce dýchacích cest), nesmí do školy vstoupit,
- pokud žák vykazuje některý z možných příznaků COVID-19, je nutné umístit jej do samostatné místnosti a kontaktovat zákonné zástupce žáka ohledně okamžitého vyzvednutí žáka. O podezření informuje škola spádovou hygienickou stanici.
- všichni žáci i zaměstnanci budou používat ochranu nosu a úst (roušku), odložení roušky pouze se souhlasem pedagogického pracovníka za podmínky, že budou dodrženy požadované rozestupy
- neprodleně po vstupu do budovy školy použije každý žák bezoplachovou dezinfekci na ruce
- pohyb žáků po budově školy bude omezen, ve školní budově budou žáci pobývat pouze v určené třídě, budou dodržovat rozestupy 2m (minimálně 1,5m)
- žáci budou moci používat pouze sociální zařízení (WC) určená pro danou skupinu
- v případě venkovních činností se mohou žáci pohybovat pouze ve vyhrazeném prostoru
- žák je povinen dodržovat stanovená hygienická a provozní pravidla; jejich opakované nedodržování, po prokazatelném upozornění zákonného zástupce žáka, je důvodem k nevpuštění žáka do budovy školy, resp. k trvalému vyřazení žáka z aktivit organizovaných školou
5. Příchod, odchod a omlouvání přihlášených žáků
Příchod žáků
- žáci budou vstupovat do budovy školy určeným vchodem ve stanovený čas dle rozpisu
- dodržují rozestup 2m
- u vchodu je vyzvedne určený pedagogický pracovník
- šatny nebudou v provozu
- vstup do budovy bude umožněn pouze žákům školy
Odchod
- po skončení výuky odvede žáky k určenému východu pedagogický pracovník
- žáci neprodleně opouští prostranství před školou
Omlouvání
- škola vede evidenci o docházce žáků
- zákonní zástupci jsou povinni nepřítomnost svého dítěte v daný den telefonicky omluvit nejpozději do 12.00 (tel. 379 410 711)
- v případě neomluvené absence může být žák do 30.6.2020 z aktivit vyloučen
6. Povinnost podepsat čestné prohlášení
- vyplněné a podepsané Čestné prohlášení - ke stažení ZDE je žák povinen odevzdat při prvním vstupu školy
- pokud škole v uvedený termín nebude daný dokument doručen, nebude žákovi umožněna osobní účast na aktivitách pořádaných školou
Mgr. Monika Hynčíková, ředitelka školy