Návštěvnost
Návštěvnost:
ONLINE:8
DNES:601
TÝDEN:4711
CELKEM:948764
Návštěvnost:
ONLINE:8
DNES:601
TÝDEN:4711
CELKEM:948764
1. Přivítání v novém školním roce
2. Náplň/činnost ŽP – informace pro nové členy
· spolupráce mezi třídami, s vedením školy, se zřizovatelem
· připomínky, zlepšení chodu školy
· předávání informací z Klubu rodičů
· pořádání akcí
3. Nástěnka ŽP
- veškeré důležité informace týkající se parlamentu a akcí
- vedle sborovny
- schránka ŽP
- kontakty
4. MS Teams
- veškeré důležité informace týkající se parlamentu a akcí
- přihlásit se (zjistit přístupové údaje)
5. Pravidla ŽP
· aktivní účast alespoň jednoho ze zástupců třídy
· setkání řídí předseda a místopředseda ŽP
· z každé schůzky je zhotoven zápis (umístěn na nástěnku ŽP a web ŽP)
· navzájem se respektujeme a posloucháme názory druhých
· když něčemu nerozumím, tak se zeptám
· plním zadané úkoly
6. Rozdělení rolí (viz nástěnka a web ŽP)
předseda – připravuje a vede schůzky, zapisuje akce do kalendáře ŽP – Tereza Steinbauerová
místopředseda – pomáhá předsedovi, zastupuje ho, tvoří docházku, podává informace o další schůzce (nástěnka ŽP) – Karolína Pálková
zapisovatel – tvoří zápisy ze zasedání ŽP, posílá je e-mailem koordinátorovi, vyvěšuje je na nástěnku ŽP – Veronika Inderholcová, Karolína Poštová
hlasatel – mluví do rozhlasu – Marie Gustová, Sofie Zámostná
nástěnkář – stará se o nástěnku, připravuje plakáty, letáčky – Sofie Vehécová, Magdaléna Beranová
novinář – píše články z akcí (web ŽP) – Markéta Ondrášiková, Eliška Králíková (Karolína Poštová)
fotograf – fotí na akcích – Eliška Polívková, Kateřina Svobodová
každý parlamentář: chodí na zasedání ŽP, zapisuje si informace, předává informace na TH, plní zadané úkoly
7. Termíny schůzek v 1. pololetí
17. 10., 24. 10. (pouze 9. ročník), 7. 11., 21. 11., 5. 12., (19. 12.)
8. Akce ŽP – říjen
17. – 21. 10. Den stromů (20. 10.)
- nástěnkáři: plakát (do 14.10.)
- hlasatelé: hlášení (20.10.)
- fotografové: fotografie
- novináři: článek (do 31.10.)
24. – 25. 10. Soutěž o nejzajímavěji vyzdobenou halloweenskou dýni
- nástěnkáři: plakát (do 14.10.)
- hlasatelé: hlášení
- fotografové: fotografie
- novináři: článek (do 31.10.)
- organizátoři (předseda, místopředseda, 2 pomocníci: 24. 10. 7:30 – 7:55 přebírání, číslování, seznam, vystavování (Steinbauerová, Pálková, Poštová, Žižková, Polívková, Králíková)
- ostatní: informace na TH
- hlasování: 24. 10. 9:40 parlamentáři + pedagogičtí pracovníci
- vyhlášení výsledků: 25. 10. 9:40 (předseda, místopředseda, fotografové)
- organizátoři: 25. 10. 13:30 úklid nerozebraných dýní
25. 10. Strašidelná škola
- místo konání: ZŠ
- od-do: 17:00 – 20:30
- nástěnkáři: plakát (do 14.10.)
- hlasatelé: hlášení
- fotografové: fotografie (přítomnost, 16:30)
- novináři: článek (do 31.10.)
- organizátoři (9. ročníky): podrobnější informace na konci schůzky – seznam zúčastněných žáků
- ostatní: informace na TH
Úkoly pro parlamentáře:
1. každý zjistí přístupové údaje (přihlašovací jméno, heslo) do MS Teams, přinese na příští schůzku
2. TH: seznámit s plánovanými akcemi na měsíc říjen, probrat svoje návrhy na pořádané akce a návrhy od spolužáků, upozorní spolužáky na schránku ŽP, kam mohou vhazovat své návrhy a nápady po celý školní rok
3. 9. ročník: od svých spolužáků zjistí zájem o pořádání Strašidelné školy – seznam účastníků, do pátku 7.10. 2022 oznámí koordinátorovi ŽP
Další schůzka: 17. 10. 2022
Zapsala: Tereza Vicianová