Obnovení školní docházky pro žáky 9.ročníku – příprava na přijímací zkoušky
Obsah:
- organizace vzdělávacích aktivit
- provozní doba
- stravování
- podmínky provozu a hygienická opatření
- příchod, odchod a omlouvání přihlášených žáků
- povinnost podepsat čestné prohlášení
Režim otevření školy pro žáky 9.ročníku je podřízen přísným hygienickým opatřením a pravidlům, která vycházejí z dokumentu: Ochrana zdraví a provoz základní škol v období do konce školního roku 2019/2020 vydaným MŠMT ČR
- veškerá opatření jsou v rámci pravidel neměnným rozhodnutím ředitelky školy
- porušení těchto zásad je důvodem k tomu, aby žák nebyl vpuštěn do školy, či zcela vyřazen ze školní skupiny
- se zásadami budou žáci seznámeni v den nástupu
- Organizace vzdělávacích aktivit
- žáci budou do školy docházet pravidelně v pondělí, ve středu a v pátek do termínu konání přijímacích zkoušek (termín stanoven na 8.6.2020)
- výuku povedou učitelé matematiky a českého jazyka, bude zaměřena na přípravu k jednotné přijímací zkoušce
- Provozní doba
- skupina tvořená žáky 9.B bude zahajovat výuku v 8.00 a končit v 11.30
- skupina tvořená žáky 9.A bude zahajovat výuku v 8.30 hodin a končit ve 12.00
- výuka bude probíhat v 1,5 hodinových blocích s ½ hodinovou přestávkou
- Stravování
- žáci, kteří do přihlášky uvedli, že mají zájem stravovat se ve školní jídelně, si obědy objednají obvyklým způsobem na www.strava.cz
- žáci jsou povinni dodržovat veškeré hygienické požadavky a pokyny zaměstnanců školy
- Podmínky provozu a hygienická opatření
- nikdo s příznaky infekce dýchacích cest, které by mohly odpovídat známým příznakům COVID-19 (zvýšená tělesná teplota, kašel, náhlá ztráta chuti a čichu, jiný příznak akutní infekce dýchacích cest), nesmí do školy vstoupit,
- pokud žák vykazuje některý z možných příznaků COVID-19, je nutné umístit jej do samostatné místnosti a kontaktovat zákonné zástupce žáka s ohledem na okamžité vyzvednutí žáka. O podezření informuje škola spádovou hygienickou stanici,
- všichni žáci i zaměstnanci budou nosit roušku, odložení roušky pouze se souhlasem pedagogického pracovníka a při konzumaci jídla v rámci přestávky či oběda,
- každý žák bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky a sáček na jejich uložení
- neprodleně po příchodu do třídy si každý žák musí umýt ruce mýdlem a použít dezinfekci,
- složení skupin nelze měnit,
- žák je povinen dodržovat stanovená hygienická pravidla; jejich opakované nedodržování, po prokazatelném upozornění zákonného zástupce žáka, je důvodem k nevpuštění žáka do školy, resp. k vyřazení žáka ze skupiny
- Příchod, odchod a omlouvání přihlášených žáků
Příchod
- žáci budou vstupovat do budovy školy vchodem u jídelny ve stanovený čas pro danou skupinu
- dodržují rozestup 2m
- u vchodu je vyzvedne určený vyučující
Odchod
- po skončení výuky k východu odvede žáky pedagogický pracovník
- žáci neprodleně opouští prostranství před školou
Omlouvání
- škola vede evidenci o docházce žáků
- zákonní zástupci jsou povinni nepřítomnost svého dítěte v daný den telefonicky omluvit nejpozději do 8.00 (tel. 379 410 711)
- v případě neomluvené absence může být žák z výuky trvale vyloučen
- Povinnost podepsat čestné prohlášení
- vyplněné a podepsané Čestné prohlášení (ke stažení zde) je žák povinen odevzdat při nástupu do školy 11.5.2020
- pokud škole v uvedený termín nebude daný dokument doručen, nebude žákovi umožněna osobní účast ve škole v rámci školní skupiny
Mgr. Monika Hynčíková, ředitelka školy