Obsah

Zápis ze schůzky ŽP

Typ: ostatní
3. 10. 2022

1. Přivítání v novém školním roce

2. Náplň/činnost ŽP – informace pro nové členy

· spolupráce mezi třídami, s vedením školy, se zřizovatelem

· připomínky, zlepšení chodu školy

· předávání informací z Klubu rodičů

· pořádání akcí

3. Nástěnka ŽP

- veškeré důležité informace týkající se parlamentu a akcí

- vedle sborovny

- schránka ŽP

- kontakty

4. MS Teams

- veškeré důležité informace týkající se parlamentu a akcí

- přihlásit se (zjistit přístupové údaje)

5. Pravidla ŽP

· aktivní účast alespoň jednoho ze zástupců třídy

· setkání řídí předseda a místopředseda ŽP

· z každé schůzky je zhotoven zápis (umístěn na nástěnku ŽP a web ŽP)

· navzájem se respektujeme a posloucháme názory druhých

· když něčemu nerozumím, tak se zeptám

· plním zadané úkoly

6. Rozdělení rolí (viz nástěnka a web ŽP)

předseda – připravuje a vede schůzky, zapisuje akce do kalendáře ŽP – Tereza Steinbauerová

místopředseda – pomáhá předsedovi, zastupuje ho, tvoří docházku, podává informace o další schůzce (nástěnka ŽP) – Karolína Pálková

zapisovatel – tvoří zápisy ze zasedání ŽP, posílá je e-mailem koordinátorovi, vyvěšuje je na nástěnku ŽP – Veronika Inderholcová, Karolína Poštová

hlasatel – mluví do rozhlasu – Marie Gustová, Sofie Zámostná

nástěnkář – stará se o nástěnku, připravuje plakáty, letáčky – Sofie Vehécová, Magdaléna Beranová

novinář – píše články z akcí (web ŽP) – Markéta Ondrášiková, Eliška Králíková (Karolína Poštová)

fotograf – fotí na akcích – Eliška Polívková, Kateřina Svobodová

každý parlamentář: chodí na zasedání ŽP, zapisuje si informace, předává informace na TH, plní zadané úkoly

7. Termíny schůzek v 1. pololetí

17. 10., 24. 10. (pouze 9. ročník), 7. 11., 21. 11., 5. 12., (19. 12.)

8. Akce ŽP – říjen

17. – 21. 10. Den stromů (20. 10.)

- nástěnkáři: plakát (do 14.10.)

- hlasatelé: hlášení (20.10.)

- fotografové: fotografie

- novináři: článek (do 31.10.)

24. – 25. 10. Soutěž o nejzajímavěji vyzdobenou halloweenskou dýni

- nástěnkáři: plakát (do 14.10.)

- hlasatelé: hlášení

- fotografové: fotografie

- novináři: článek (do 31.10.)

- organizátoři (předseda, místopředseda, 2 pomocníci: 24. 10. 7:30 – 7:55 přebírání, číslování, seznam, vystavování (Steinbauerová, Pálková, Poštová, Žižková, Polívková, Králíková)

- ostatní: informace na TH

- hlasování: 24. 10. 9:40 parlamentáři + pedagogičtí pracovníci

- vyhlášení výsledků: 25. 10. 9:40 (předseda, místopředseda, fotografové)

- organizátoři: 25. 10. 13:30 úklid nerozebraných dýní

25. 10. Strašidelná škola

- místo konání: ZŠ

- od-do: 17:00 – 20:30

- nástěnkáři: plakát (do 14.10.)

- hlasatelé: hlášení

- fotografové: fotografie (přítomnost, 16:30)

- novináři: článek (do 31.10.)

- organizátoři (9. ročníky): podrobnější informace na konci schůzky – seznam zúčastněných žáků

- ostatní: informace na TH

Úkoly pro parlamentáře:

1. každý zjistí přístupové údaje (přihlašovací jméno, heslo) do MS Teams, přinese na příští schůzku

2. TH: seznámit s plánovanými akcemi na měsíc říjen, probrat svoje návrhy na pořádané akce a návrhy od spolužáků, upozorní spolužáky na schránku ŽP, kam mohou vhazovat své návrhy a nápady po celý školní rok

3. 9. ročník: od svých spolužáků zjistí zájem o pořádání Strašidelné školy – seznam účastníků, do pátku 7.10. 2022 oznámí koordinátorovi ŽP

Další schůzka: 17. 10. 2022

Zapsala: Tereza Vicianová


Vytvořeno: 10. 10. 2022
Poslední aktualizace: 10. 10. 2022 9:43
Autor: Správce Webu